2017. november 6., hétfő

DIESELPUNK LOCOMOTIVE 1/72. Saját építés. 1. rész.

Már régóta szerettem volna építeni egy "lebegő" mozdonyt. Nemrég egy netes oldalon láttam egy érdekes grafikát, ez eléggé inspiráló volt, így eldöntöttem nekifogok.

Elkezdtem a szokásos anyaggyűjtést... mindenféle lim-lom szedegetését. Egy üres dezodoros flakon (vigyázat, a fotókon termékmegjelenítés látható! ) volt az alap, tetemes mennyiségű LEGO-val egyetemben.




A  "futóműhöz" is elkezdtem alkatrészeket keresni. Elektronikai, és pneumatikai alkatrészeket szedegettem össze, és ebből állítottam össze a "lebegő futómű" darabjait.




Tíz darabot gyártottam, és utána a vezetőfülke vázát is összeállítottam. Az orrész kapott egy "eke" szerű tolólapot, mint a régi gőzösök.




Mivel a mozdony teste így még elég sima és egyhangú, elkezdtem apróbb alkatrészeket gyártani, hogy tagoltabb és persze látványosabb legyen az összhatás.





Csináltam még két oldalpáncélt az orr két oldalára...ezeket még fel kell dobni valamivel, hogy látványosabb legyen.





Egyenlőre eddig jutottam az építésben....




Még rengeteg apróság hiányzik, és persze ahogy ismerem magam, menet közben is sok új dolog kerül rá...
Lehet, hogy egy épületrészlet is készül majd.
Remélem hamarosan újabb képekkel szolgálhatok.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése