2017. december 2., szombat

Chevrolet Cruze ( építés, I. rész)


Chevrolet Cruze
2012 WTCC World Champion





BELTÉR ÉS ALVÁZ

Legtöbb építésem mindig a karosszéria festésével kezdtem ezidáig, mivel szerintem egyik legkritikusabb mozzanata az autómakettek építésénél!

Ezzel szemben ennél a gépnél a  beltérrel, és alvázzal kezdek :)

Az összeállítási rajzon szinte az egész belsejére "burnt iron" ajánl a gyártó!
Mivel kimondottan ez a szín nem áll rendelkezésemre jelenlegi palettámban,
ezért az Alclad 2 két színének használatával igyekszek elérni a kívánt hatást!

Alclad2 - Chrome és a Burnt Iron




Ennél a festéknél, hogy elérjem a kellő fémes színt, először vékonyan ködölve
a chrome-val kezdek, mivel a festendő alkatrészek feketék, nem láttam szükségét fényes feketével alapozni.

eredmény, egy túlzottan fényes, krómhoz hasonló felület :


mivel nekem nem erre lesz szükségem, így jöhet a "sötétítés",
ismételten csak ködölve a Burnt Iron festékkel beterítem az előzőekben lefújt alkatrészeket




Ha ilyen nem is lesz, de hasonlót szeretnék elérni:


Alváz, futómű

















Karosszéria festése:


Fehér alapozó után X-14 alapszín:




Hátsó lökhárító X-4:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése