2018. augusztus 21., kedd

AMG GT3 - Black Falcon / 24H Dubai / 2. rész

Építés kezdete
Maratás:

Mivel beszereztem a maketthez a Hobby Desing maratását, így először is azzal kezdtem, hogy szemügyre vettem a kapott készletet!





Meg kell, hogy valljam tetszik a látvány!
Igaz, több makettező társam elmondása szerint az ilyen készleteknek
kb. a 30%-a sok esetben nem kerül beépítésre.

Ezúttal én, szeretném teljesen felhasználni a kapott, és igazán remek minőségű
maratás minden darabját!


Mivel még, maga a makett nem lett elkezdve, egyenlőre a külön egységeket,
 illetve az olyan részeket, melyek festés nélkül felragaszthatóak a merci alkatrészeire, igyekszem összeállítani ezekből!





Amint látható, azért elkezdtem a makettet is közben!
Szokásos Tamiya minőség! Csak ajánlani tudom!

Festés, TS49-es spray-vel, illetve TS14-vel!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése