2018. február 17., szombat

M8 dioráma







01 A diorámát először kartonon tervezem meg és állítom be a jelenetet az alap egy deszka erre lábazati szigetelő kerül


02 a kerítés …és később a ház.. alapanyagjai (levegőre száradó gyurma,1 cm hungarocell,fa ragasztó )


03 készül a kerítés  Green stuff world hengerét használtam a kő kerítés elkészítéséhez


04 közbe tervezgetem a jelenetet is  Mini art ajtó és egy fél kőr alakú ablakkal  (ez útibbi be is lett építve )


05 a kerítés tető borítása és a teszt anyagok  (mielőtt használtam teszteltem a GSW termékeit )


06 az épület ugyan úgy készült mint a kerítés ..a díszítés depronból  készült



07 a kerítés alap színe egy Izraeli sárgát használtam erre jöttek a bemosások AK színekkel


08 Abt 502 színével sötétíttetem az általam árnyékosabb részeket.


09.készül a moha ..lecsiszoltan balza fát ..megszíneztem 2 fajta akril zölddel majd az AK fixálójával ragasztottam ami átlátszóra szárad


10 a cserepeket különböző termékekkel színeztem így nem csak színűk de textúrájuk is más .


11.a koszolást Pannon colors-al végeztem  


12,a járdát laponként ragasztottam fel majd az AK beton utánzatával kentem át


13…majd különböző termékekkel koszoltam


14 az út egy sáros föld út lesz ami valaha macskaköves volt de már csak nyomokban tartalmaz követ


15 az út menti talaj elkészült

16 a növényzet fotómaratás,lézer vágott papír ,fűlap és préselt növényből van


17 indul a sarazás …hogy a kövek meg őrizék a színűket Abt502 folyékony maszkolóval takartam le  


18 száradás után ….az út szélére füves terület került összefüggő fűszőnyeg lapból kivágva


19 -20 az útszéli növényzetre sárfelverődés került



21 készül a pocsolya


22, a csatorna szívószál és rézlap szegen meghajlítva ,AK rozsdával festve ..majd sós technikával  takarva és AK Rc-vel festve


23-24 a nyílás zárok evergreen szálakból  (149,143,291) .műanyag lapból  ,gyöngyökből és forrasztó ónból készültek  ill. Meng szegecsek




és a kész dioráma






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése